ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СИСТЕМИ К. СТАНІСЛАВСЬКОГО В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Т.Д. Грінченко м. Вінниця

Ключові слова:

система К.Станіславського, музична педагогіка, інструментальна підготовка, театральні прийоми, акторська майстерність, сценічне хвилювання, сценічна витримка, вчитель музики

Анотація

У статті проаналізовано основні принципи системи К. Станіславського та здійснено спробу довести
доцільність їхнього застосування в інструментальній підготовці вчителя музики. Унікальна методика викладання
акторської майстерності, що має назву «Система Станіславського» базується на принципах органічності та природності,
що є необхідною умовою музичної освіти. Використання театральних прийомів дозволяє розширити та поглибити
методику викладання інструментальних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Баренбойм Л. А. Некоторые вопросы воспитания музыканта-исполнителя и система Станиславского / Лев Аронович Баренбойм // Вопросы фортепианной педагогики и исполнительства. – Л.: Музыка, 1969. – С. 3-67.

Грінченко Т.Д. Принципи художньої трилогічності та емпатійності у формуванні мистецького досвіду майбутнього вчителя музики. / Тетяна Дмитрівна Грінченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб.наук.праць. – Випуск 28/ Редкол.: М.І Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2009. – С. 148-152.

Ланда М.Е. Нравственно-этический аспект системы К.С.Станиславского в музыкальной педагогике / М.Е.Ланда // Современные наукоемкие технологии. – 2015. – No 12-4. – С. 683-687.

Ланда М.Е. Психотехника К.С.Станиславского в формировании музыкального мышления / М.Е.Ланда //

Современные проблемы науки и образования. – 2015. – No 5. – [Електронний ресурс] – Режим доступу до інформації: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=22695

Станиславский К.С. Робота актёра над собой в творческом процессе переживания / Константин Сергеевич

Станиславский / Собрание сочинений: В 9 т. М.: Искусство, 1989. Т. 2. Работа актера над собой. Часть 1: Работа над собой в творческом процессе переживания: Дневник ученика / Ред. и авт. вступ. ст. А. М. Смелянский. Ком. Г. В. Кристи и В.В. Дыбовского. – [Електронний ресурс] – Режим доступу до інформації: https://www.litmir.me/br/?b=158102

Опубліковано

2021-03-16

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 4

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СИСТЕМИ К. СТАНІСЛАВСЬКОГО В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. (2021). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 49, 89-92. https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/2521