ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРОВИХ ПРОГРАМ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ У ТЕХНІКУМІ

Authors

  • І. Сімкіна м. Маріуполь

Keywords:

information and communication technologies, Computer Engineering, learning process, educational process

Abstract

На сучасному етапі розвитку технічних засобів навчання неможливо уявити
проведення повноцінних занять з математики без включення до них елементів
інформаційних технологій. Необхідно відзначити, що інформатизація освіти забезпечує
перехід від механічного отримання знань до появи вміння самостійно здобувати нові знання,
бо “чим різноманітніші зовнішні подразники, тим різноманітніша навчальна та виховна
діяльність студентів, тим інтенсивніше відбувається їхній розвиток” [9, с.30].
В Індустріальному технікумі Приазовського державного технічного університету (м.
Маріуполь) при викладанні математики використовуються різноманітні елементи
комп’ютерних технологій. Проте вирішити більшість проблем при навчанні студентів за
допомогою цих елементів не завжди вдається через різний рівень підготовки студентів.
Відомо, що чим нижчий рівень підготовки студента до вивчення і сприйняття будь-якої
навчальної дисципліни, тим більше часу та зусиль необхідно затратити йому при виконанні
завдань. Внаслідок цього важливого значення необхідно надати формуванню позитивної мотивації
у студентів. “Дані досліджень дають можливість з впевненістю стверджувати, що висока
позитивна мотивація може доповнювати недолік спеціальних здібностей або недостатній запас
знань, вмінь і навичок, відіграючи роль компенсаторного фактора” [8, с.361]. Однією з
найпростіших методик формування позитивної мотивації у викладанні є захопленість занять.
Можливості комп’ютера тут дійсно невичерпні, проте “основне завдання полягає в тому, щоб
цікавість не стала переважаючим фактором у використанні комп’ютера і не закрила навчальні
цілі” [2, с.86]. Звичайно, важко уявити, щоб усі заняття з математики були цікавими для студентів,
та й викладачеві неможливо проводити заняття цікаво при обмеженій кількості годин і великій
кількості тем, які необхідно розглянути.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2021-03-02

Issue

Section

РОЗДІЛ 4

How to Cite

ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГРОВИХ ПРОГРАМ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ У ТЕХНІКУМІ. (2021). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 3, 289-293. https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/1059