ДИДАКТИЧНА ГРА: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • О.В. Пішенко м. Київ

Ключові слова:

навчальний процес, дидактична гра, пізнавальна діяльність, ігрові елементи, комп'ютерні ігри

Анотація

Гра, навчання, праця – це три основні види діяльності людини. Гра готує дитину до
навчання і до праці, при цьому сама гра завжди це навчання і праця водночас. Помилково
вважати гру лише розвагою. Твердження деяких педагогів та психологів, що ігрова діяльність
для школярів – пройдений етап, помилкове. На наш погляд дидактичні ігри можуть і повинні
бути використані на уроках фізики з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів і
підвищення ефективності навчання, хоча би тому, що є нагальна необхідність використати
інтерес учня до розважальної гри, яку пропонує низка комп’ютерних клубів, але змінити при
цьому цілі – від гри розважальної до гри навчальної, що сприяє розвитку пізнавальних і
творчих здібностей. Відомо, що пропускна здатність зорового аналізатора людини приблизно
в 100 разів більша, ніж слухового [8, с. 66]. Слід враховувати, що при допомозі комп’ютерних
програм можна отримати не просто статичні зображення, а й наочні моделі, що забезпечує
більш зрозуміле, наочне та всебічне „бачення” світу сьогодення, а також слугує певному
спрямуванню руху по переходу від простої життєвої мудрості до розуміння мови,
математики, науки та, як результат, формування сучасної картини світу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Опубліковано

2021-03-04

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 1

Як цитувати