ДИДАКТИЧНА ГРА: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Authors

  • О. Пішенко м. Київ

Keywords:

learning process, didactic game, cognitive activity, game elements, computer games

Abstract

Гра, навчання, праця – це три основні види діяльності людини. Гра готує дитину до
навчання і до праці, при цьому сама гра завжди це навчання і праця водночас. Помилково
вважати гру лише розвагою. Твердження деяких педагогів та психологів, що ігрова діяльність
для школярів – пройдений етап, помилкове. На наш погляд дидактичні ігри можуть і повинні
бути використані на уроках фізики з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів і
підвищення ефективності навчання, хоча би тому, що є нагальна необхідність використати
інтерес учня до розважальної гри, яку пропонує низка комп’ютерних клубів, але змінити при
цьому цілі – від гри розважальної до гри навчальної, що сприяє розвитку пізнавальних і
творчих здібностей. Відомо, що пропускна здатність зорового аналізатора людини приблизно
в 100 разів більша, ніж слухового [8, с. 66]. Слід враховувати, що при допомозі комп’ютерних
програм можна отримати не просто статичні зображення, а й наочні моделі, що забезпечує
більш зрозуміле, наочне та всебічне „бачення” світу сьогодення, а також слугує певному
спрямуванню руху по переходу від простої життєвої мудрості до розуміння мови,
математики, науки та, як результат, формування сучасної картини світу.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2021-03-04

Issue

Section

SECTION 1

How to Cite

ДИДАКТИЧНА ГРА: ДОСВІД, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. (2021). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 7, 36-39. https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/1278