СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ: РЕАЛЬНО-ВІРТУАЛЬНИЙ ПОДІЛ

Автор(и)

  • О. В. Баланюк

DOI:

https://doi.org/10.31652/2412-1142-2019-54-85-87

Ключові слова:

Digitalisierung, virtuelle Realität, erweiterte Realität, lebenslanges Lernen, Selbstlernen

Анотація

Помітно, віртуальні світи все більше зливаються з реальним світом. Сучасне суспільство
останнім часом характеризується постійно доступними цифровими ЗМІ та знаннями, які постійно доступні як
інформаційне суспільство. Незалежно від вікової групи та сфери діяльності, цифрові медіа зараз є частиною
повсякденного життя багатьох людей. Цифрові ЗМІ вже відіграли значну роль у навчально-виховному процесі, в
тому числі і в навчанні іноземної мови. Хоча розробка інструментів AR/VR вимагає великих зусиль, експерти,
вчені та компанії з різних галузей технології AR прогнозують чудові перспективи на майбутнє.
При розробці нових освітніх концепцій, заснованих на сучасних технологіях, у центрі уваги стає
питання прийняття та диференціації індивідуальних стилів навчання та звичок користування.
У цій статті пропонується огляд останніх тенденцій процесів оцифрування освіти. Метою цієї
статті є узагальнення існуючих досліджень віртуальної та доповненої реальності та виявлення дослідницьких
прогалин, які в майбутньому будуть усунені науковими дослідженнями.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • О. В. Баланюк

    Vinnitsia, Ukraine

Посилання

Afanasyeva, Vera (2010): Homo Virtualis: Psychologische Charakteristika. In: Nachrichten aus der Universität Saratow, Serie: Philosophie, Psychologie, Pädagogik, 2. Ausgabe, Saratow 2010, S. 59-64, [online] https:// cyberleninka.ru /article/ v/homo-virtualis-psihologicheskie-harakteristiki [12.10.2019]

Azuma, Robert, (1997): A Survey of Augmented Reality, In Presence: Teleoperators and Virtual Environments 6, 4 (August 1997), S. 355-385, [online] https://www.cs.unc.edu/~azuma/ARpresence.pdf [10.10.2019]

Buchner, Josef: GDM 2017 - Augmented Reality in der Schule? Aber sicher doch!, [online] https://www.youtube.com/watch?v=E1FulCQzI9Q [12.10.2019]

Dörner, Ralf / Broll, Wolfgang / Grimm, Paul / Jung, Bernhard (2013): Virtual und Augmented Reality (VR / AR): Grundlagen und Methoden der Virtuellen und Augmentierten Realität, Berlin: Springer, 2013, [online] https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-642-28903-3 [09.10.2019]

Heilig, Morton (1961): Sensorama Simulator, Filed Jan.10, 1961, Ser. No.81, 864, 13 Claims. United States Patent Office, [online] https://patentimages.storage.googleapis.com/90/34/2f/24615bb97ad68e/US3050870.pdf [11.10.2019]

Popov, Dmitri / Joerges, Richard / Forstman, Marc (2017): Laureats 2017, Ist die Virtuelle Realität die neue Wirklichkeit?, Hochschule Fresenius, [online] https://www.ewif.de /fileadmin/user_upload/bilder /Bildergalerien/Laureates_2017/ 11_Vortraege/Prof._Popov_Virtuell_Reality_bei_den_Laureates.pdf [14.10.2019]

Sutherland, Ivan (1968): A head-mounted three-dimensional display, AFIPS '68 (Fall, part I) Proceedings of the December 9-11, 1968, fall joint computer conference, part I, Pages 757-764, [online] https://www. cise.ufl.edu/research/lok/teaching/ve-

s07/papers/sutherland-headmount.pdf [08.10.2019]

Завантаження

Опубліковано

2022-09-30

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 3

Як цитувати

СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ: РЕАЛЬНО-ВІРТУАЛЬНИЙ ПОДІЛ. (2022). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 54, 85-87. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2019-54-85-87