АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОЦЕСУ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • І. Н. Ігнатьєва
  • Л. В. Маліновська
  • Д. В. Стребкова

Ключові слова:

концертмейстерські уміння, самостійна музична діяльність, концертмейстер, творчий контакт

Анотація

У статті викладено теоретичні та практичні аспекти дослідження проблеми формування
концертмейстерської компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі навчання їх
музичній спеціальності у вищому навчальному закладі. В рамках розв'язання завдань дослідження теоретично
обґрунтовані педагогічні умови й шляхи впровадження педагогічних дій, які активізують процес підготовки
фахівців; уточнено показники знань, умінь і навичок сформованості цієї компетентності.
У статті розглядаються особливості діяльності майбутніх учителів музики – концертмейстерів,
аналізуються уміння та навички, якими повинен володіти музикант – концертмейстер в практичній роботі
з учнями у вокально-хорових та хореографічних гуртках.
Формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до концертмейстерської роботи
забезпечується інтегративним підходом дослідників до опанування методиками музично-творчої діяльності,
комплексним застосуванням їх у процесі концертмейстерської практики, а також педагогічної практики, яка
становить фронтальну перевірку кінцевих результатів сформованої готовності майбутніх вчителів
музичного мистецтва до музично-педагогічної роботи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • І. Н. Ігнатьєва

    м. Вінниця, Україна

  • Л. В. Маліновська

    м. Вінниця, Україна

  • Д. В. Стребкова

    Вінниця, Україна

Посилання

Виноградов К. О специфике творческих взаимоотношений пианиста – концертмейстера и певца

/К.Виноградов // Музыкальное испольнительство и современность. – Вып. 1. – М.: Музыка.1988.

Крючков Н.А. Искусство аккомпанемента как предмет обучения /Н.А.Крючков. – Л.:Музгиз, 1961. – 168с.

Кубанцева Е.И. Концертмейстерский класс: Учебное пособие /Е.И.Кубанцева. – М.: Издательский центр

«Академия», 2002. – 192 с.

Люблинский А.А. Теория и практика аккомпанемента: Методологические основы /А.А.Люблинский –

Л.:Музыка, 1972.- 81с.

Молчанова Т.О.Мистецтво піаніста – концертмейстера: Навч.посібник [2- е вид.доп.перер./

Т.О.Молчанова.-Львів:ДМА, 2007. – 216с.]

Мур. Д. Певец и аккомпаниатор: Воспоминания. Размышления омузыке./ Дж.Мур. [Перевод с англ.

Предисловие В.И.Чачавы] –М.:»Радуга», 1987. – 432с.10

Ревенчук В.В. Теорія та методика формування концертмейстерських умінь: [навчальний посібник] /В.В.

Ревенчук. – Ніжин:Видавництво НДУ ім М.Гоголя, 2009. – 111.с.

Шендерович Е.М. В концертмейстерском классе: Размышления педагога /Е.М.Шендерович – М.:

Музыка, 1996. – 207 с.

Завантаження

Опубліковано

2022-10-24

Номер

Розділ

РОЗДІЛ 5

Як цитувати

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОЦЕСУ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. (2022). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 52, 307-311. https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5324